На 01.11.2021 року фахівці структурних підрозділів Головного управління Держгеокадасту у Херсонській області розглянули 2016 звернень громадян, серед яких були також 167 звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» та 170 звернень на «гарячу лінію» Держгеокадастру. Крім того, було опрацьовано 205 запитів на публічну інформацію.

І звернення, і запити були детально вивчені, вичерпні відповіді заявникам надані в установлений законодавством термін. Контроль за своєчасністю та якістю розгляду звернень та запитів на інформацію в Головному управлінні Держгеокадастру у Херсонській області ведеться постійно.

Довідково. У розділі «Доступ до публічної інформації» на сайті Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області знаходяться електронні форми для подання звернення та запиту на публічну інформацію.