Від початку нинішнього року фахівці структурних підрозділів Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області розглянули 216 звернень громадян, серед яких були також 10 звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» та 27 звернень на «гарячу лінію» Держгеокадастру. Крім того, було опрацьовано 11 запитів на публічну інформацію.

І звернення, і запити були детально вивчені, вичерпні відповіді заявникам надані в установлений законодавством термін. Контроль за своєчасністю та якістю розгляду звернень та запитів на інформацію в Головному управлінні Держгеокадастру у Херсонській області ведеться постійно.

Довідково.

У розділі «Доступ до публічної інформації» на сайті Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області знаходяться електронні форми для подання звернень та запитів на публічну інформацію.