Офіційно розпочав свою роботу Департамент забезпечення контролю якості надання послуг. Його основною метою є перезавантаження відносин між Держгеокадастром та громадянами, зокрема, досягнення максимальної сервіс-/клієнтоорієнтованості та підвищення рівня виконавської дисципліни в територіальних органах служби. У такий спосіб, відсьогодні Держгеокадастр гарантує:
- оновлений механізм комунікації між службою та громадянами;
- міжнародні стандарти надання державних послуг;
- сучасне електронне рішення щодо збору оцінок, відгуків та пропозицій від громадян (в усіх приміщеннях ГУДів розміщені плакати з QR-кодом, за допомогою якого усі охочі можуть лишити свої відгуки/скарги/пропозиції тощо стосовно роботи служби);
- постійну перевірку якості надання послуг територіальними підрозділами Держгеокадастру;
- моніторинг ЗМІ та соціальних медіа для оперативного консультування та вирішення проблемних питань громадян.
Тож, ми завжди відкриті для суспільства та розраховуємо на активну співпрацю.