До фахівців землевпорядної служби Херсонщини щодня звертаються громадяни, представники різних підприємств, установ та організацій, щоб отримати роз’яснення та консультації з питань, що стосуються земельних відносин. Лише від початку року спеціалісти допомогли розібратися у земельному законодавстві та знайти шляхи ефективного вирішення питань 95 громадян.

З метою підвищення рівня надання послуг та створення комфортних умов для відвідувачів в Головному управлінні Держгеокадастру у Херсонській області запрацювала оновлено громадську приймальня. В ній проведено ремонтні роботи, приміщення належним чином обладнано для здійснення функцій прийому. Привітний та висококваліфікований працівник щоденно надає консультативну допомогу з будь-яких земельних питань. Облік осіб, які звертаються до приймальні, ведеться шляхом реєстрації в автоматизованій системі управління документами.

Нагадуємо, що громадська приймальня Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області працює в каб. 201 (вул. Університетська, 136-а, м. Херсон) щодня: з 8.00 до 17.00 – з понеділка по четвер, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва – з 12.00 до 12.45.