Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік.
Важливо пам’ятати, що безпосередньому поданню декларації може передувати виникнення питань у зв’язку із завершенням терміну дії КЕП (кваліфікований електронний підпис) або його втратою, зміною електронної пошти, а також питань щодо вимог до відображення тієї чи іншої інформації у декларації, вирішення яких потребуватиме додаткового часу. Тому слід перевірити, що ви без перешкод можете зайти до Реєстру та маєте всю необхідну інформацію для заповнення декларації.

На сайті Національного агентства доступна оновлена інформація, яка допоможе у заповненні та поданні декларації. Матеріали розміщені за посиланнями:
https://nazk.gov.ua/rozyasnennya
https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elektronnogo-deklaruvannya
https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derzhavnym-reyestrom-deklaraciy
https://nazk.gov.ua/poshyrenni-zapytannya-pry-roboti-z-yedrdo

Крім того, повідомляється, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Це також слід враховувати під час отримання  кваліфікованого електронного підпису.

Національне агентство рекомендує не зволікати із заповненням декларації та подавати їх завчасно.