Від початку року фахівці структурних підрозділів Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області опрацювали й відповідно до чинного законодавства надали відповіді на 2647 звернень, що надійшли від громадян: 1247 – безпосередньо до Головного управління, 1005 – до структурних підрозділів у районах і містах, 159 – через урядову «гарячу лінію», 236 – через «гарячу лінію» Держгеокадастру.
Крім того, було опрацьовано 178 отриманих запитів на публічну інформацію від фізичних та юридичних осіб. І звернення, і запити були детально вивчені, відповіді заявникам надані з дотриманням встановленого законодавством терміну. Контроль за своєчасністю та якістю розгляду звернень та запитів на інформацію в Головному управлінні Держгеокадастру у Херсонській області ведеться постійно.