ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ | ||
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ОБМЕЖЕНЬ У ВИКОРИСТАННІ ЗЕМЕЛЬ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ | ||
(назва адміністративної послуги)
Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області (найменування суб’єкта надання послуги) |
||
Інформація про центр надання адміністративних послуг | ||
Найменування центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення | Центр надання адміністративних послуг м. Херсона | |
1. | Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг | 73000, м. Херсон, просп. Ушакова, 37,
вхід з вул. Преображенська |
2. | Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг | понеділок – середа з 9.00 до 16.00
четвер – з 13.00 до 20.00 п’ятниця, субота – з 9.00 до 16.00 |
3. | Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг | (0552) 49-53-12
E-mail: [email protected] |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги | ||
4. | Закони України | Стаття 28 Закону України «Про Державний земельний кадастр» |
5. | Акти Кабінету Міністрів України | Пункти 69–75, 77–79, 101–103 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
6. | Акти центральних органів виконавчої влади | |
7. | Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування | |
Умови отримання адміністративної послуги | ||
8. | Підстава для одержання адміністративної послуги | Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру |
9. | Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них | 1. Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (форма заяви додається)*
2. Документація із землеустрою, інші документи, які є підставою для виникнення, зміни та припинення обмеження у використанні земель 3. Документація із землеустрою та оцінки земель, інші документи, які є підставою для виникнення, зміни та припинення обмеження у використанні земель, в електронній формі відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій» 4. Електронний документ відповідно до вимог Закону України «Про Державний земельний кадастр» 5. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)
|
8. | Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги | Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення
|
9. | Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги | Безоплатно |
12. | Строк надання адміністративної послуги | 14 робочих днів з дня реєстрації заяви у територіальному органі Держгеокадастру |
13. | Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги | 1. Обмеження згідно із законом не підлягає державній реєстрації
2. Обмеження встановлюється на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора 3. Із заявою про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа (право на реєстрацію обмеження у використанні земель мають органи державної влади, органи місцевого самоврядування для здійснення своїх повноважень, визначених законом; власники, користувачі земельних ділянок або уповноважені ними особи, земельні ділянки яких розташовані в межах або перетинаються межами обмежень у використанні земель та/або межами їх режимоутворюючих об’єктів (за наявності таких об’єктів); особи, в інтересах яких встановлюються обмеження, або уповноважені ними особи) 4. Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника) та/або не відповідають вимогам, встановленим законом (заява не відповідає встановленій формі, відсутні електронні копії документів) 5. Заявлене обмеження вже зареєстроване 6. Електронний документ не придатний для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру |
14. | Результат надання адміністративної послуги | Витяг з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
Повідомлення про відмову в прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру Рішення про відмову у державній реєстрації обмеження у використанні земель |
15. | Способи отримання відповіді (результату) | Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві |
16. | Примітка | *Форма заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру наведено у додатку до інформаційної картки адміністративної послуги |