З 03 липня 2014 року внесення відомостей до Державного земельного кадастру, внесення змін до них здійснюються безоплатно.

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – документ, що підтверджує наявність відомостей про земельну ділянку у Державному земельному кадастрі та містить дані про площу земельної ділянки, цільове призначення, обмеження у використанні, склад земельних угідь та інші відомості.

Витяг з кадастру необхідний при укладенні будь-яких договорів щодо земельної ділянки, наприклад, якщо Ви захочете продати чи купити земельну ділянку, передати її в оренду, подарувати тощо.

Для отримання витягу з кадастру заявнику або уповноваженій ним особі необхідно подати Державному кадастровому реєстраторові наступні документи:

1) заяву встановленої форми;

2) документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру;

Звертаємо увагу! Розмір плати за отримання витягу про земельну ділянку з Державного земельного кадастру становить 53 гривні.

3) документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

Звернутися за отриманням витягу з кадастру про земельну ділянку мають право наступні суб’єкти:

1) власники, користувачі земельної ділянки або уповноважені ними особи;

2) спадкоємці (правонаступники – для юридичних осіб) осіб або уповноважені ними особи;

3) особи, в інтересах яких встановлено обмеження, або уповноважені ними особи;

4) органи державної влади, органи місцевого самоврядування для здійснення своїх повноважень, визначених законом;

5) особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт, для виконання зазначених робіт (за дорученням власника, користувача або набувача права на земельну ділянку);

6) нотаріус за дорученням власника земельної ділянки під час вчинення правочину щодо неї;

7) особа, якій належить речове право на земельну ділянку.