З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

(назва адміністративної послуги)

Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення  Центр надання адміністративних послуг м. Херсона
1. Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги 73000, м. Херсон, просп. Ушакова, 37,вхід з вул. Преображенська
2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги понеділок – середа з 9.00 до 16.00четвер – з 13.00 до 20.00

п’ятниця, субота – з 9.00 до 16.00

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги (0552) 49-53-12E-mail: cnap-2@city.kherson.ua

http://cnap.kherson.ua/

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Стаття 24 Закону України “Про Державний земельний кадастр”
5. Акти Кабінету Міністрів України Пункти 110, 110-1, 110-2, 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня               2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6. Акти центральних органів виконавчої влади
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява про державну реєстрацію земельної ділянки
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1. Заява про державну реєстрацію земельної ділянки за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (форма заяви додається)*

2. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

3. Оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації) у паперовій або електронній формі відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій»

4. Електронний документ, що містить відомості про результати робіт із землеустрою, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру, відповідно до вимог Закону України «Про Державний земельний кадастр»

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Заява про державну реєстрацію земельної ділянки у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення

Заява про державну реєстрацію земельної ділянки в електронній формі з доданими документами подається відповідним сертифікованим інженером-землевпорядником через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держгеокадастру, представлену у формі Інтернет-сторінки, що забезпечує формування та подання заяви (далі – Інтернет-сторінка).

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 14 календарних днів з дня реєстрації відповідної заяви у територіальному органі Держгеокадастру
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника) та/або не відповідають вимогам законодавства

2. Розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини

3. Розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора

4. Електронний документ не придатний для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру

14. Результат надання адміністративної послуги Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки

Повідомлення про відмову в прийнятті заяви про державну реєстрацію земельної ділянки

Рішення про відмову у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки

15. Способи отримання відповіді (результату) Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві

За власним бажанням заявника надсилається у формі електронного документа з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку на адресу Інтернет-сторінки, за якою здійснювалося подання заяви.

16. Примітка *Форма заяви про державну реєстрацію земельної ділянки наведено у додатку до Типової інформаційної картки адміністративної послуги

 

 

 

Вакансії Держгеокадастру - твоя можливість змінити країну! Детальніше
Hello. Add your message here.