ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ВІДОМОСТЯХ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ, ДОПУЩЕНОЇ ОРГАНОМ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЙОГО ВЕДЕННЯ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ВІДОМОСТЯХ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ, ДОПУЩЕНОЇ ОРГАНОМ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЙОГО ВЕДЕННЯ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ

(назва адміністративної послуги)

Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області

(найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг
Найменування центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг м. Херсон
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 73000, м. Херсон, просп. Ушакова, 37,

вхід з вул. Преображенська

2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг понеділок – середа з 9.00 до 16.00

четвер – з 13.00 до 20.00

п’ятниця, субота – з 9.00 до 16.00

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг (0552) 49-53-12

E-mail: cnap-2@city.kherson.ua

http://cnap.kherson.ua/

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Стаття 37 Закону України «Про Державний земельний кадастр»
5. Акти Кабінету Міністрів України Пункти 138, 139, 142, 144, 149 Порядку ведення Державного земельного кадастру, ЗАТВЕРДЖЕНОго постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня                   2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6. Акти центральних органів виконавчої влади
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Виявлення фізичною або юридичною особою технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка) у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1. Повідомлення про виявлення технічної помилки із викладенням суті виявлених помилок за формою, що додається*.

2. Документи, що містять зазначені у повідомленні технічні помилки, та документи, що підтверджують такі помилки і містять правильну редакцію відповідних відомостей

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Повідомлення разом з доданими до нього документами подається до центру надання адміністративних послуг заінтересованою особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 2 робочих дні з дня реєстрації відповідного повідомлення у територіальному органі Держгеокадастру
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Не виявлення відповідних технічних помилок, які наведені в  повідомленні про виявлення технічної помилки
14. Результат надання адміністративної послуги Протокол виправлення помилки

Повідомлення про виправлення помилки заінтересованим особам (у тому числі власників, користувачів земельних ділянок, а також третіх осіб, інтересів яких стосувалося виправлення помилок)

Заміна документа, в якому виявлено помилку (витяг, довідку з Державного земельного кадастру, викопіювання з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру) заявникові за його бажанням

Відмова у виправленні помилки

15. Способи отримання відповіді (результату) Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві
16. Примітка *Форма повідомлення про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою наведено у додатку до Типової інформаційної картки адміністративної послуги