НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ЗЕМЛІ В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЇ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЬ

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ЗЕМЛІ В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЇ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЬ
(назва адміністративної послуги)

 

Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області

(найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг м. Херсона
1. Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги 73000, м. Херсон, просп. Ушакова, 37,

вхід з вул. Преображенська

2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги понеділок – середа з 9.00 до 16.00

четвер – з 13.00 до 20.00

п’ятниця, субота – з 9.00 до 16.00

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги (0552) 49-53-12

E-mail: cnap-2@city.kherson.ua

http://cnap.kherson.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Стаття 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр»
5. Акти Кабінету Міністрів України Пункти 166, 167, 168, 173, 177 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р.  № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня                 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6. Акти центральних органів виконавчої влади
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява про надання відомостей з  Державного земельного кадастру
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1. Заява про надання відомостей з  Державного земельного кадастру за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051  (форма заяви додається)*

2. Документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

3. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або в електронній формі за власним кваліфікованим електронним підписом (печаткою) заявника надсилається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держгеокадастру.

У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв’язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку.

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Послуга платна (у випадку звернення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – безоплатна)
У разі платності:
11.1 Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата Стаття 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр»
11.2. Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу Розмір плати за надання послуги – 0,06 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом           на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга

Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового зв’язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв’язку.

У разі подання заяви в електронній формі оплата послуг за надання відомостей з Державного земельного кадастру здійснюється із застосуванням електронних платіжних засобів відповідно до Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»

11.3. Розрахунковий рахунок для внесення плати Розрахунковий рахунок для внесення плати надається центром надання адміністративних послуг, який надає адміністративну послугу
12. Строк надання адміністративної послуги Протягом 10 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви у територіальному органі Держгеокадастру
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості

2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа (право на отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць надано органам державної влади, органам місцевого самоврядування для здійснення своїх повноважень, визначених законом).

3. Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника, відсутність документа, що підтверджує оплату послуг з надання витягу) та/або не відповідають вимогам, встановленим законом (заява не відповідає встановленій формі)

14. Результат надання адміністративної послуги Витяг з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру
15. Способи отримання відповіді (результату) Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), або надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві.

У разі подання заяви в електронній формі за власним кваліфікованим електронним підписом (печаткою) заявника відомості з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць або мотивована відмова у наданні таких відомостей за бажанням заявника видаються також у формі електронного документа засобами телекомунікаційного зв’язку.

16. Примітка * Форма заяви про надання відомостей з Державного земельного кадастру наведена у додатку до  інформаційної картки адміністративної послуги
Вакансії Держгеокадастру - твоя можливість змінити країну! Детальніше
Hello. Add your message here.